Beyond Browsing and Reading: The Open Work of Digital Scholarly Editions

By Jon Saklofske1, Jake Bruce1, INKE Research Team2

1. Acadia University 2. University of Victoria

INKE’s Modelling and Prototyping Team is currently motivated by the following research questions: How do we model and enable context within the electronic scholarly edition? And how do we engage knowledge-building communities and capture…

Listée dans Article

Preview publication

Usage

Vues

69

26 15 32 11 8 8 22 28 17 19 48 26 20 16 21 14 13 57 56 91 28 29 52 45 85 70 52 68 89 95 32 55 52 45 69

Les chiffres ci-dessus reflètent les vues non uniques de la page, qui peuvent inclure plusieurs vues le même jour par le même utilisateur.

Téléchargements

20

5 3 7 4 1 2 3 7 2 1 0 7 7 11 3 3 3 12 19 16 18 12 18 6 17 9 8 21 23 32 6 21 13 11 20

Les chiffres ci-dessus reflètent l'accès non unique des utilisateurs au contenu lié, ce qui comprend, entre autres, les clics sur le bouton d'accès principal, les téléchargements groupés et les documents justificatifs.