Scaffolding and Play Approaches to Digital Humanities Pedagogy: Assessment and Iteration in Topically-Driven Courses

By Daniel Glen Tracy1, Elizabeth Massa Hoiem1

University of Illinois at Urbana-Champaign

Discussions of digital humanities pedagogy have often focused on discussions of “scaffolding” and “play” (alternatively, “tinkering”) approaches, and methods for assessing student work appropriate to both…

Listée dans Article

Preview publication

Version 1.0 - publiée le 26 Feb 2024

Sous licence Creative Commons BY-ND 4.0

Forked from: Scaffolding and Play Approaches to Digital Humanities Pedagogy: Assessment and Iteration in Topically-Driven Courses v 1.0

Usage

Vues

62

13 28 34 44 78 67 43 77 51 44 37 56 52 49 62

Les chiffres ci-dessus reflètent les vues non uniques de la page, qui peuvent inclure plusieurs vues le même jour par le même utilisateur.

Téléchargements

17

14 11 17 9 17 11 6 18 14 14 11 15 20 15 17

Les chiffres ci-dessus reflètent l'accès non unique des utilisateurs au contenu lié, ce qui comprend, entre autres, les clics sur le bouton d'accès principal, les téléchargements groupés et les documents justificatifs.