Mapping disciplinary differences and equity of academic control to create a space for collaboration

By Lynne Siemens1, Jeff Smith2, Yin Liu2

1. University of Victoria 2. University of Saskatchewan

Academics are collaborating more as their research questions are becoming more complex, often reaching beyond the capacity of any one person. However, in many parts of the campus, teamwork is not a traditional work pattern, and team members may not…

Listée dans Article

Preview publication

Usage

Vues

82

26 13 27 11 5 8 11 32 14 11 12 31 16 11 21 19 15 86 59 72 24 29 36 48 70 62 53 68 65 47 38 44 35 64 82

Les chiffres ci-dessus reflètent les vues non uniques de la page, qui peuvent inclure plusieurs vues le même jour par le même utilisateur.

Téléchargements

17

4 1 7 4 1 2 3 7 2 1 0 7 5 9 1 5 3 22 22 15 10 12 9 7 14 15 29 43 57 23 12 23 6 19 17

Les chiffres ci-dessus reflètent l'accès non unique des utilisateurs au contenu lié, ce qui comprend, entre autres, les clics sur le bouton d'accès principal, les téléchargements groupés et les documents justificatifs.